pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Han kan min man

Publicerad 2015-02-03 20:52:13 i Allmänt,

Mådde bättre efter mitt långa yogapass på ca femton minuter hi hii

Mådde ytterligare lite bättre efter att ha ätit nyfriterade äpppelringar doppade i kanel och socker. Mmmmm

Inte så snygga men helt ok för att vara första gången. Mycke godkända av familjen. 😃👍

Men bäst mådde jag när min kära man kom in och hade löst motorlampans mysterium.  Han kan min man ❤️❤️❤️ 

Nu kommet jag nog sova bra inatt och inte oroa mig. Tack älskade gubben min ❤️ du är bäst 😘💋😍

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela