pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Lång jobb vecka och yoga app

Publicerad 2015-02-02 19:53:59 i Allmänt,

Jaha då var tre nattskift avklarade. Inte sovit så mycke idag för jag behöver sova i natt. Går på tre dagspass med start i morgon. Sen, sen blir de ledig helg men familjen. Hoppas att nysningarna som kommit och gått idag inte blir mer. Vägrar bli sjuk nu!!   

Har snöat fint här i flera dygn. Är så vackert ute när snön är orörd. Så här ser de ut utanför ett fönster i köket. 


Grenarna är fulla med lätt nysnö. 


Så vackert. 

Måste visa en bild på mina blivande pelargoner. 😃


Ser inte mycke ut för världen än. Men med lite tur blir dem stora och vackra redan till sommaren. 


Försöker hitta någon typ av träning som passar mig, nu när de inte blev att gå på yogapass. Inte lätt att hitta pass när man jobbar olika tider varje vecka heller. Tycker inte om att betala för appar till telefonen. Men hittade en app som kostade 39kr som jag köpte ändå. All-in yoga heter den. Då jag är smidig som ett kassaskåp just nu och känner att jag måste börja på något sätt kändes den hör appen super för mig. Jag har nu gjort ett kort pass på ca 14 min varje natt när jag jobbat och ett pass nu i kväll. Känner mig redan mycke smidigare. Når nästan helt ner med handflatorna på golvet med raka ben, efter bara fyra gånger hii hii  

Finns många olika svårighetsgrader och olika långa program på appen. Men jag har börjat med en för nybörjare och ett kort program. Ska försöka lura mig själv lite. Fjorton  minuter per dag har man tid med och svettig blir man inte heller. Förhoppningsvis blir jag lite beroende efter ett tag att jag ökar både svårigheten och tiden på träningen. 

Finns lite mer på appen också. Man kan hitta vänner och de finns kalender mm också.  Gå in och titta själva. 👍

Nu ska jag snart gå till sängs så jag är pigg å glad i morgon 😜 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela