pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Mys söndag

Publicerad 2015-02-09 18:21:53 i Allmänt,

Ja de blev en riktigt mysig avslutning på den här jobbhelgen.  Då min snälla kollega tog söndagsnattens jobb för mig. 

De blev en tripp till Borlänge för lite mat och bio.  Ingen lyxmat med väldigt gott och gubben och barnen var supernöjda. Ska inte klaga jag heller de blev varken Max elle Mc Donalds. De vart 






Tv apparater överallt med sport. Till och med högtalare över bordet där man kunde välja vilken sport/match man ville lyssna på. Inredningen var fin tyckte jag hi hii 

Nåväl varken Max eller Mc Donalds men ändå hamburgare, korv och pommes. 




Mycke gott mmmm

Sen blev de en promenad på ca tio steg in på biografen som låg brevid. För att se Natt på museet. 


Klart sevärd tycker jag även om jag inte asgarva. Barnen och Pierre skrattade desto mer 😃

Nu blir de till att göra sig klar för nattens jobb. Sov gott ni som får 💋


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela