pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Ny människa.....

Publicerad 2015-02-06 11:16:31 i Allmänt,

Nja ny människa var kanske att hoppas för mycke. Mår mycke bättre idag men har riktig träningsvärk i hela ryggen.  Så man Stuttsar inte fram direkt hii hii. Men värken är inte i närheten av vad den var innan naprapaten gjorde sitt jobb. 

Planerna med en ledig helg gick inte som planerat från början och nu blev den inte av alls. Akut sjukdom på jobbet  löste den planerade lediga helgen. Jobbnätter hela helgen. Tur man har bra kolleger som löste en annan helg åt mig. 😘 så jag slipper jobba 6-7 helger på raken. 

Nu var de en akutsituation den här helgen och jag hoppas min kollega frisknar till snabbt. Men sen är de här en nackdel  med att vara timmvikarie. Man får ta dem tider som dem fast anställda inte kan eller vill jobba. Man behöver inkomsten, så de är bara att tacka och ta emot dem tider man får. För de kan komma veckor då man inte har några arbetstider över huvud taget.  Jag är lyckligt lottat ändå, för i år kan jag ta semester. Så jag blir ledig några veckor med barnen ❤️❤️❤️






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela