pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Fredagsmys

Publicerad 2015-01-09 17:50:22 i AllmÀnt,

HĂ€rliga fredag 😃 Idag drog Nina ivĂ€g mig och hundarna pĂ„ en hĂ€rlig lĂ„ngpromenad pĂ„ en mil.




KĂ€nner mig riktigt duktig 👍

Efter dem timmarna ute i friska luften blev de lite pappersgöra. Nu vĂ€ntas finfrĂ€mmat frĂ„n underbara Lena med famil. SĂ„ idag har jag lyxar till med att inhandla en av mina favoritviner. 


Ha en underbar helg gott folk.  Puss och kram ❀

Liknande inlÀgg

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 Är med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. TÀnker nu leva 45 Är till, men hÀlsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela