pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

En inklämd slemsäck!!!

Publicerad 2015-03-04 11:28:31 i Allmänt,

Ja de var de som sjukgymnasten trodde var mitt axelproblem. En inklämning av slemsäcken mellan ledkulan och taket i axeln. 


Sjukgymnastik hemma två gånger om dagen tillsammans med Ipren och alvedon tre gånger om dagen. Sen toppar vi med lite voltaren gel till natten. Sen håller jag tummarna att de blir bättre. 

Jag kände igen rörelserna som jag fick, de är samma som min mamma fick göra efter sin olycka då hon krossade sin överarm. Fick också tips om hur jag skulle bulla upp armen med kuddar när jag skulle sova. 

Nu lite lunch och Ipren till efterrätt 😃👍

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela