pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

God morgon, god natt

Publicerad 2015-02-10 09:00:26 i Allmänt,

Nu skiftar temperaturen ute ordentligt. När jag åkte till jobbet igår kväll var de 6 pluss grader ute. När jag åkte hem i morse var de minus 6.  Brrrr 

Glans is på vägen och dålig sikt nu på morgonen så de gick inte fort hem. Var tvungen att stanna och ta kort. De va värre på stora vägen men där kunde jag inte stanna och ta kort. Men lite mystiskt vacker är de ändå. 





 Nu har jag varit på promenad med hundarna och varvat ner lite så nu blir de natti natti.  

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela