pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Suck!

Publicerad 2015-02-03 16:08:23 i Allmänt,

Grrr blir så himla arg på mig själv ibland. Oroa sig i förväg är min starka sida. Inte den bästa egenskapen kanske.

Dem få gånger vi har försökt att komma iväg bara gubben och jag under åren, har gått så där. Är de inte något som hänt barnen så blir jag liggande på hotellrummets badrumsgolv med vad jag trodde då matförgiftning, men troligen var ett galstensanfall. 

Har vi lyckats spara pengar till att åka på semester med barnen. Har något gått sönder ... Så som ex bilen, billigt och bra. Suck! eller något annat dyrt som tvättmaskin eller spis. 

Nu är resan bokad och handpenningen betald.  Och vad händer?! Jo bil lyserna börja blinka  härom dagen och i morse börja motorlampan lysa 😢

Trodde jag skulle bryta ihop ..... 

Gubben har ringt mig flera gånger idag för att fråga hur jag mår och försöka få mig att tänka positivt. ❤️ jag försöker tänka positivt men de är svårt just nu. 

Men vad hade jag väntar mig? Att allt bara skulle flyta på den här gången? Jag måste lids av allzaimers light eller något. För de händer alltid något i denna familj hii hii 

Ska inte klaga mer, vi är friska, har tak över huvudet, mat på bordet och kläder på kroppen..... Men ändå ... Jag vill verkligen klaga ,sucka  och tycka lite synd om oss just nu 😢😖 

Nu ska jag lägga in ved i spisarna så de blir varm snart. Sen ska jag göra lite yoga och se om jag blir lite mindre gnällig 😉 


Suck!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela