pellasmor.blogg.se

Mitt liv veckorna före och efter min gastric bypass operation.

Så nöjd och glad

Publicerad 2015-01-12 09:44:07 i Allmänt,

Ja de är så jag känner efter en myshelg med bästaste Lena ❤️ fredagskvällen blev snabbt till lördags morgon. Några glas vin (gick super bra) och några tårar men många skratt senare kom vi i säng. Sov alldeles för få timmar så de blev mycke soffäng för oss på lördagen. 



Lite sällskap fick vi också. Maggi tycker om att mysa. 

Övriga familjemedlemmar var dock mycke, till och med extremt pigga tyckte vi hii hii. Kanske berodde på snön som kom att dem var så pigga. Gubben blev överlycklig för äntligen kunde han använda plogen på fyrhjulingen. Blev inte bara plogning på våran gård, så kul tyckte han och barnen att de var. Sötnosar 😏 plogningen hos grannar och  hockeyplan var klara några timmar senare. Satt extremt fint med mör oxfilé som våra fina gäster tagit med och en potatisgratäng med massa grädde. 👍 
Tiden går alldeles för fort när man har roligt. På söndag eftermiddag blev de tyst i hela huset. Lite jobbigt att säga hej då till människor man tycker om, när man inte vet när man kan ses igen. Tar de en, två eller tre månader innan vi ses igen. Tur de fins telefon även om de inte är samma sak.  Jag börja städa av när dem åkte, medans gubben och barnen åkte madras bakom fyrhjulingen på ängen. Jag fick också åka, men avstod då jag frös så mycke. Sen blev de söndags mys. Tack igen bästaste Lena för att du fins. 😘 ❤️😜😍❤️

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-12 22:53:54

Kramiz..💖💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pellasmor

En gift kvinna med tre underbara barn. Levt 45 år med övervikt. Provat alla dieter som finns och allt funkar ett tag sen trillar jag dit igen. Tänker nu leva 45 år till, men hälsosammare.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela